<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Penangan RedBull

Ishh dah lama rasanya tak update blog aku nie...

Bebaru nie satu kejadian atau tragedi telah menimpa diri aku.. tatkala aku tengah enak di lamun mimpi yg indah di malam hari... tetiba aku terjaga dari tidurku.. rasa aneh sangat badan aku.. dada nie berombak2 rasa macam nak pecah... rasa cam sakit jantung pun ada... serius ingat rasa cam nak meninggalkan dunia ni jer.. jenuh aku bangun dan buat la apa2 yg patut... pastu baru la rasa lega skit.. tapi dada still rasa tak tenteram dan berdebar2... memang masa tu perasaan bercampur baur.. dan takleh tido sampai la ke pagi...

Then esok nya aku g la klinik.. dr cakap angin.. dapat la ubat skit.. alhamdulillah rasa ok skit.. then aku ingat2 balik apa la yg aku makan or telan.. tetiba teringat yg last 2-3 tu aku kemaruk layan redbull.. cas penat la tu.. then hari terakhir tu aku main minum campur2 air... pas layan redbull aku g la minum Coke satu botol... then aku rasa mmg itulah puncanya... then yg menguatkan lagi teori dangkal aku nie bila ofismate june dan sorang member aku pun cite diaorg pernah mengalami masaah yg sama akibat penangan redbull nie...

so kepada rakan2 dan taulan sekalian berhati2 la kalau nak layan minuman tenaga nie.. aku rasa bukan redbull je.. mana2 minuman tenaga pun akan sama effect dia kalau tersalah campur dengan benda lain.. hehehe kalau tersalah sakit bangat penangan dia...

k la dulu.. Chow!
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Blogger salman ® said on 1:51 PM

aku dah tak brani minum redbull. takde tanda HALAL la bang..huhuhu    



Blogger EnCikLi said on 5:08 PM

air tenaga + coke = mmg la best jadik nyer    



Anonymous Anonymous said on 12:38 AM

bayerm...
apa citer... lama tak bukak blog kot ..
terkejut gak dengar pasal ko dah ak kije kat mrcb.. so now dah dpt keje ke... sabo ye bayam... insyaallah rezeki tu ada di mana2..
nasihat aku Do what U Want To Do not What U have To Do... Then u'll find the beauty of life...

hehehe pandai ckap je aku sebab aku pun x suka ngan kije aku... retak menanti belah je rasanye    



» Post a Comment