<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Decision..

Dah lama aku tak update blog.. Bukan bz sangat pun cuma malas je nak update.. Padahal memang ada beberapa perkara nak tulis.. Kat umah dah ada idea tapi sampai ke ofis jadi malas plak..

Actually hari ni merupakan penentuan nasib aku kat sini.. Tadi dah jumpa immidiate aku.. Aku dah jelaskan apa option yg aku nak... Petang karang nak jumpa skali ngan orang HR and discuss.. Kalau ok maybe aku masih berada di company nie.. Kalau idak maknanya esok last day aku... Aku akan wat back-dated resignation letter.. Mana-mana option pun aku dah bersedia sebenarnya.. But to continue my job scope sekarang ni kat sini rasanya aku dah lost interest.. Smlm dah diskas ngan org HR and my big boss En Zakri.. Org HR pun sebnarnya tak kasi aku blah.. Suruh try and stay lagi for the last time.. So smlm aku dah balik pikir and come out with 2 suggestion and proposal pada boss aku.. Rasanya cam susah je aku nak stay nie.. But kita tengok la petang karang.. Hehehe... Kalau aku blah.. maknanya makin lem la aku update blog.. pasal dah takleh nak online hari2.. ok stop pasal kerja..

Semalam aku jadi organizer utk Computer Games. Main pinball jer.. tu pun jenuh gak korek2 pc yang ok.. Just sambung kat porjektor and tembak kat dinding. Alhamdulillah semalam games berjalan dengan lancar tanpa sebarang masalah yang serius.. TQ kepada cikli yg banyak membantu aku dlm mengorganize kan game nie.. So maybe ni adalah contribution aku yg terakhir utk MRCB tercinta...

Second thing yg best semalam rumah aku 'Yellow Submarine' menjadi juara team events dan sapu 2 tempat teratas untuk individu events.. Yang bestnya ialah aku jadi kapten rumah kuning, so aku la yg select player dan menentukan strategi untuk game semalam. Alhamdulillah.. semua plan menjadi dan we are the champion.. W/pun jadi reserve je tapi memang puas dia lain macam.. Big boss rumah kuning pun main semalam dan dia jugak jadi no 2 utk individu event.. Bukan main suka lagi dia.. Cayalah.. Yg best nya walaupun tak main tapi still dapat medal and RM 50 Jusco voucher.. Yahoo... Pulak tu gap points juara ngan no 2 jauh giler... dekat 10 juta beb.. :)

p/s: Rosli jadi spoiler rumah hijau semalam.. ada ke main pinball tak sampai 1 juta
points

OK Chow! tengah hari ni ada lunch get together ngan ADMIN.. (maybe leh jadi farewell lunch aku skali.. muehehehehe)
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Blogger EnCikLi said on 11:47 AM

Congrate Bro sbb dapat organise dgn jaya nya...

gua goyang gile semalam...apsal ter pressure diri sendiri tah....bengong...    



Blogger salman ® said on 1:03 PM

berenti keje nak jd driver ke brader? gud lak..

wei..JJ kat Melaka hari ni ada J-card day..eheh    



Blogger bayam said on 2:20 PM

menarik gak JCard nie.. aku dah ada voucer RM 200++ hasil pengumpulan hadiah kawen & sport carnival nie.. hehehehe    



Blogger Sharulnizam Mohamed Yusof said on 4:25 PM

huuu..
berenti camtu je bro?
ke dah ada backup?
kalau takde backup.. waaa... suspek la sama lu..

err...
cuba apply kat simbiosis-solution.com..
macam ada kekosongan je tuh.. ahahah!    



» Post a Comment