<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Tragedi depan mata

Ibu saksi anak maut dirempuh

Isteri lihat suami terbunuh

Ni adalah antara tajuk di Utusan Malaysia hari ni. Sejak kebelakangan ni terdapat beberapa kes kemalangan yg berlaku di depan mata. Semalam seorang suami melihat di depan matanya bagaimana isterinya di langgar dan di heret sejauh 20 meter.

Tak dapat nak dibayangkan macamana perasaan individu2 ini dalam menghadapi situasi begini. Semoga Allah menguatkan hati2 mereka dalam menerima ketentuanNya. Semoga kejadian2 sebegini tidak berulang lagi di bumi Malaysia ini.

Kepada pemandu2 kenderaan di luar sana. Berhati-hatilah terutamanya ketika memandu di kawasan2 awam. Kalau nak memandu laju tu pergi la ke trek Sepang. Kepada ibu bapa2 di luar sana. Awasilah anak2 anda terutamanya ketika berada di pinggir jalan. Pimpinlah mereka untuk melintas. Sedih bila membaca dan melihat betapa ramainya nyawa2 insan yang tidak berdosa gugur di jalanraya akibat dari kecuaian orang lain.

Chow!.

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Blogger salman ® said on 2:01 PM

org eksiden maut. 1 juta ilang. macam² ada.

dude, jumaat ni Faksal di Seri Petaling. Dkt dgn carrefour. pukul 10 mlm. Ada brani?    



Blogger bayam said on 3:24 PM

berani mmg beranie tp cam jauh bangat la SP tu... Errr... akan di pikirkan bro..    



Blogger EnCikLi said on 3:55 PM

KJ ngan SP tak jauh banget kalu ikut highway...geng mana ni??    



Blogger Sharulnizam Mohamed Yusof said on 5:25 PM

huuu...
memang sadis berita tuh..
paneh je mata baca berita kat paper..

semenjak jadik bapak nih.. sensitif eh melampau2 nengok berita2 camnih..

huuuu...    



Anonymous Anonymous said on 11:29 PM

ciklee, fauzi geng KD la. eheh

ala fauzi, skali sebulan. bukan selaluh..    



» Post a Comment