<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

A bit of everything

Banyak juga perkara berlaku last week selain dari pergi kerja hari ahad lepas..

Sabtu malam tu layan Konsert Rock Timur Ramli Sarip bersama Sen & the gang.. RM 62 duduk kat level 2 jer.. Memula mmg rasa cam mahal giler tiket tu. Tapi lepas je tirai di buka, memang meremang bulu roma melayan kolobrasi orkestra simfoni dengan pemuzik2 professional spt Man Keedal, Aji, Rosli Mohalim, Tom dsb. Vokal papa Ramli Sarip still maintain dan bertenaga. Alunan lagu2 yang memang telah lama menemani kehidupan aku sejak dari zaman sweet charity hingga ke zaman solonya memang mengasyikkan dan layan habis.. Sound pun sungguh clean malam tu.. Patut la pun, diaorg plan nak terbitkan VCD utk konsert tu.. Anyways 2 thumbs up utk all the team yg menjayakan konsert itu dan thanks jugak utk sen yg tolong belikan tiket..

OK tutup bab konsert. Sekarang ni aku tengah layan baca buku "Jangan Tidak Tidak" dari Dr HM Tuah Iskandar.. Last week aku beli buku nie bersama buku "Mengapa Saya Tidak Berfikir Begitu"... So sekarang ni malam2 dan pagi2 sebelum masuk ofis duk megadap buku nie.. Konsep dia sama cam dalam buku "Nak ke Tak Nak" yang di sampaikan secara santai besertakan contoh2 sebenar kehidupan. Dlm keadaan aku skarang yang tengah takde semangat dan down nie.. Baca buku nie memang ngam ho.. Banyak jugakla yang terkena dengan batang hidung sendiri.. Hahaha baru padan muka..

Actually banyak betul benda yang aku nak buat tapi masih tergendala.. Banyak lagi buku2 yang aku beli aku tak sempat baca di rumah.. Tu tak masuk lagi dari senarai VCD, CD dan DVD yang belum aku tengok dan dengar.. Siap ada lagi DVD yang aku dah beli zaman Kelaput dulu pun aku masih tak sempat tengok lagi... Hehehe.. Kononnya bz sangat la tu padahal takde apa2 pun.. Insya Allah dalam waktu bertenang aku selepas nie aku nak buat semua benda yang aku suka dan impikan sebelum tune balik diri aku untuk menjadi insan yang lebih berguna.. muahahaha.. a very nice holiday alone maybe.. :)
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Blogger isman said on 9:40 AM

tiru tajuk kers? kureng btul ...    



Blogger bayam said on 9:42 AM

mak aii cepatnya komen    



Blogger EnCikLi said on 2:28 PM

ko sungguh beranik...    



» Post a Comment