<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Kuantan

Esok dan lusa aku ada Team Building kat Kuantan.. Stay kat Swiss Garden.. Team building apa nya utk aku.. Ntah je la.. Aku layan je.. Nama ada aku pergi.. Lagipun buat kat Kuantan. Cam balik kg je la.. Kalau sen mau dia lagi suka nie.. So aku decide nak drive sendri (wpun x claims pasal transport provided.. Siak jer.

Pagi tadi member aku kat Kg called. Katanya dah lama aku tak balik kg.. Katanya lgi kat Temer dah ada futsal.. Hehehe.. Aku terus cakap malam ni aku balik.. Hehehe.. Terharu aku member lama still contact dan ingatkan aku.. Memang ada sorang dua geng2 aku kat Temer yang still ngam ho. Uda antara salah sorang darinya.. Azam kenal la.. Hehe kecik2 bergaduh sakan bila besar kamcing giler.. Nostalgia..!

Berbalik pada cite Kuantan. Wohlee tak pergi pasal dia ngan aku dah terpisah.. Ni kira xtvt utk group. Tapi dengarnya geng ENC nak pergi Bali bulan 9 nie.. Perghh layan Bali free la si Wohlee nie.. Baru kawin nnt nak kena tinggal minik!

So budgetnya malam kang aku nak bergerak balik Temer.. Tido sana lu and pagi esok pergi Kuantan sorang2 dan meet diaorg kat sana. Lusa balik Temer balik.. Diaorg pergi naik bas n car pool dari KL sentral kul 8.30 pagi esok.. CEO pun ada sama.. Layan aje lah.. Kuantan apa la sangat bagi aku.. Yg penting aku bawak kete sendri.. So senang nak kemana2..

Maybe lepak2 ngan member2 kuantan aku.. Aku dah suh diaorang arrange futsal malam ahad nie.. Kalau cukup korum la.. Hehehe nak merasa main futsal kat Kuantan plak.. Asyik KL jer.. Pasnie balik Temer pun dah bleh main futsal.. Nak kumpul geng je la yang susah nya.. Yippie.... Esok tak yah kerja..

Err tadi dapat lagi baju t-shirt free utk team building nie.. Ieee suck giler.. Kelmarin dah dapat kemeja-T satu.. Ishh MRCB nie gila kasi t-shirt la... Kalau lawa tu ok gak.. Ni warna cam lahanat jer.. Dah la kocik ngan den.. kekeke

Kuantan.. Here I come...

Miss Temer and my family la.. :p
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Blogger EnCikLi said on 4:40 PM

baru je bukak blog yg tak update lagi...tetiba dah update...cian aku tak gi kuantan...tapi insya Allah gi Bali..tinggal bini tu...nak bawak sekali...dia baru keje...    



» Post a Comment