<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

I'm off

Baru je lepas menghadap my superior tadi.. Confirm esok last day bagi aku kat MRCB nie.. Nak buat camne kan.. Orang dah tak suka baik la gua angkat kaki.. Anyway tadi orang HR try nak defend aku.. Tapi susah dah beb.. Aku tengok ayat2 yg kuar dari mulut dia (my superior) dah lain dgn ayat yg dia bercakap ngan aku seblom tu.. Pandai tul boss aku tu bermain kata-kata.. So nak tak nak aku cakap better for me to resign..

So lepas tu aku lepak ngan org HR borak2 siap jumpa ex-GM aku (since aku sepatutnya masuk MRCB group instead of MRCB Tech) dalam bilik dia. Siap leh sembang2 gelak2 lagi dalam tu.. Banyak la cite pasal kes aku nie.. Neway Zakri bagi permission utk aku kalau2 aku nak main Volleyball utk sport carnival walaupun sepatutnya aku dah takleh nak main. Tapi since dia chairman utk sport club dia dah kasi permission dan approval... Hehehehe best gak nie tapi aku serahkan perkara ni kat kapten volley umah aku either dia nak amik aku ke idak..

OK... Frankly speaking at this point of time, aku memang takde keje or plan apa2 lagi.. Thinking of relaxing my mind and taking a long holiday and hopefully after that i can find a suitable job for my living.. There are lots of thinking actually in my mind but i dun want to think about it 1st. So dengan kata lainnya next week i'm jobless. Atau dengan bahasa malaysianya 'Penganggur'.

So itu sahaja dari bakal penganggur yang dalam perasaan yang bercampur baur nie.. Ada rasa happy, ada rasa cemas, ada rasa takut dan ada juga rasa gembira yang teramat sangat.. Chow!~...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Anonymous Anonymous said on 12:01 AM

sabar bro bayerm...ada kbaikannya terhadap sesuatu yang berlaku...terima ngan ati yang redha    



Blogger bayam said on 9:54 AM

hehe tengah sabo la nie.. kalau idak mau aku amuk satu ofis nie.. keke    



Blogger salman ® said on 11:04 AM

sukar bg komen kalau tak berada disituasi ko bayam. tp kalau boleh, pls don't make it happen again. risiko tinggi brader. esp. nak menanggung anak org tu. ehehe

anyway. past is past. cuma apa yg kena buat, tgk balik apa yg berlaku. check balik mana salah silapnya. jdkan panduan masa depan.    



Anonymous Anonymous said on 2:36 PM

InsyaAllah ada rezeki tu bung Bayam........

-puteh-    



Blogger EnCikLi said on 7:56 PM

bro...nasihat gua...lepas rehat panjang...lepas perabih semua...
keje kuat2...jgn byk main sgt...jgn takut...byk lagi peluang kat luar tu...    



Anonymous Anonymous said on 11:57 AM

ada kebaikan disebalik apa yg berlaku, try to think in peaceful mind, anyway rezeki ketentuan Allah swt, selagi ada nafas kita selagi tu ada rezeki dimana2.....ko ada expr 5 years, mau takut apa.....insyallah akan ada peluang yg baik lepas nie.....    



Anonymous Anonymous said on 11:57 AM

ada kebaikan disebalik apa yg berlaku, try to think in peaceful mind, anyway rezeki ketentuan Allah swt, selagi ada nafas kita selagi tu ada rezeki dimana2.....ko ada expr 5 years, mau takut apa.....insyallah akan ada peluang yg baik lepas nie.....    



» Post a Comment