<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Trapped..

Semalam aku mc.. lately ni kesihatan aku makin kureng la.. hehehe.. kurang bersukan kot..

So petang smlm lepas June balik keje, dlm kul 6 ada la sorang jiran ajak gi rumah dia.. House warming party katanya sambil nak kenal jiran2.. So aku ngan wife ni pun pegila pasal mengenangkan effort dia nak beramah mesra dengan jiran (walaupun time tu baru je aku lepas goreng keropok utk minum petang..)

Sekali sampai aku nengok lain macam jer.. yang ramainya pompuan2 geng tuan rumah.. Yang jirannya ada la aku ngan satu couple lagi. Last2 baru la tau.. rupanya serampang dua mata.. Party nak mempromosi MLM rupanya.. Cam biasa la macam2 cite keluar dan ask us to sign a registration form.. Aku pun cam biasa la mengeluarkan hujah2 menepis aku (dah apply sejak dari UUM lagi).. Last2 surrender jugak masterji dia tu..

At last mintak excuse pasal kononnya makcik june nak datang ke umah kami.. hehehe.. bosan lak aku mendengar mrk berkempen kepada tetamu2 yg baru datang.. Erghh tensen betul aku ptg semalam.. Dah la tak berapa sihat.. terasa trapped pulak aku petang semalam. Couple yg sorang lagi tu pun apply taktik yg sama.. Tetiba2 hanphone berbunyi dan mintak excuse ada kawan nak datang umah.. hehehe...

Sorry to say.. aku bab2 MLM ni memang tak minat and malas.. so buang masa la kalau diaorg lecture camana pun.. :)

second things:

Al fatihah kepada Hajjah Kamsri bt Mohd Seh yg pulang ke rahmatullah pagi tadi. Semoga rohnya dicucuri rahmat. Kepada Hasrizan sekeluarga maaf pasal aku tak dapat balik..
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Blogger EnCikLi said on 10:16 AM

eee...tak suka MLM...

itu belum insurans lagik...    



Blogger salman ® said on 10:41 AM

sapa nak insuran takaful nasional. saya boleh bg kontek..eheheh    



Blogger bayam said on 10:51 AM

ceh tak suka insuran anta awek lawa sign gak form.. kui!    



Blogger isman said on 8:54 AM

vast!!!! sumer tukar template nmpaknyer. MLM sak!    



» Post a Comment