<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

PHSM2 & Rock

Last week sempat melayan dua movie nie..

PHSM 2

Cerita nya aku rasa macam susah skit nak faham hingga lah nak akhir2 tu abru la aku faham skit. Maybe pasal aku dah lupa PHSM yang 1st dulu.. Beberapa adengan dlm filem tu aku suka especially sinematografi dia. Lakonan pelakon2 wanita dia aku rasa bagus jugak. Aku suka part masa Maya Karin mula2 nak menari tu.. Hehehe kiut siut.. Overall aku rasa cam tak berapa gempak sangat cerita nie. Ada beberapa adengan yg aku rasa cam tak payah pun takpe. Ada juga yg aku rasa agak over tapi secara kesuluruhan garapan Suhaimi nie kira ok la jugak tapi kalau nak kata seram bagi aku tu bukan cerita seram sangat.. Hehehe

Rock

Mamat Khalid ni memang sempoi la bikin filem. Aku suka cerita nie. Maybe pasal genre Rock memang sebati dengan aku. Maybe jugak pasal kebanyakan soundtrack filem nie aku suka. Tapi aku rasa cerita ni memang selamba dan sempoi.. "Orang nama Mamat memang la hansem". Siut Betul.. Walaupun kalau korang perasan adengan2 lawak dia mirip kepada beberapa filem luar negara tapi secara keseluruhan memang aku suka cerita nie.. Syabas Khalid..


Quote of the day

"The worst possible option you can take in chosing how to become financially independent is to sell your time"
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Blogger EnCikLi said on 9:42 AM

budak opis aku cakap mengarut giler citer rock tu...mungkin hati dia bukan hati rock    



» Post a Comment