<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Tribute & Al Fatihah to Ayah De...

Last Thursday, Pakcik sedara aku berpangkat Ayah De telah kembali ke rahmatullah... Tengah hari tu terus rushing ke Kuantan.. Alhamdulillah sempat sampai sebelum sembahyang jenazah dan sempat juga menghadiri pengkebumian.. Kira cam Alonso la aku drive hari tu.. hehehe

Sedara2 aku dari Lipis kebanyakannya tak sempat pasal diaorg sampai malam tu..

Aku kira agak akrab dengan arwah ni pasal minat kitaorang sama.. Dia memang layan bolasepak so senang la bila nak sembang pasal bola especially pasal team tok gajah.. Selalu la jugak aku pergi rumah dia kalau layan bola kat kuantan tu... Kira arwah adalah ayah sedara yang aku paling rapat belah ayah aku.. So memang terasa la jugak pemergian arwah nie tapi as usual kita kena terima qada dan qadar dari Nya...

Semoga rohnya di cucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang-orang yang beriman..

Al fatihah..
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Blogger Suhaimi said on 12:08 PM

takziah utk keluarga dan anda....


skit tak beritahu pergi kuantan...    



» Post a Comment