<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Gegar! Marilah bergoyang...

Semalam 1st alami peristiwa goyang nie.. Hehe.. dlm kul 12 lebih masa tgh baring2 dpn tv.. den ada la raso cam goyang jer.. So memula ingat la kepala pening and dah ngantuk (pasal smlm wa demam ma..) so lek je aku bangun and masuk bilik nak tido..

Skali minik aku tanya perasan tak yg rumah ni goyang.. Eh ye ke aku kata.. Ooo patut la aku rasa cam pening je tadi aku cakap.. Skali sms cikli masuk yg mengatakan kelaput pun ada gegar.. hmm ada gempa bumi lagi la kot kat Indon nie aku kata kat org umah aku..

Aku jenguk2 skit kat tingkap perati alam sekeliling.. area umah aku lek je so aku pun masuk tido.. Hehehe.. pagi ni tgk paper and dengar berita mmg kecoh gak area2 yg terlibat nie.. Ada yg siap semua penghuni turun dan stay kat bawah sampai 3 jam (menurut Kiran di radio ERA)..

Sib baik la takde jadi apa2.. Org2 kat area aku lek je tido smlm dan tak turun.. Mungkin tak berapa sangat gegaran terasa pasal umah aku just 6 tingkat jer.. Kalau yg jenis condo or apartment tinggi2 tu maybe kuat kot rasa goyang nya...

Hmm dah selalu sangat bencana alam sejak akhir2 nie... Kita je yg masih terleka dan lalai...


p/s: marilah bergoyang...!
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Blogger salman ® said on 9:22 AM

den tak ghaso apo. LOLAP.
tanya abg aku kat klang pun dia jawab...LOLAP    



Blogger EnCikLi said on 10:53 AM

gegar versi cikli

http://joincikli.blogspot.com    



Blogger Suhaimi said on 1:46 PM

bangun kul 7... erghk dah leward... then tgk henpon... dpt 2 sms... dari Sulai dan Bayam... pasangan baru biasa laa kul 1 pun tak tido lagi... gegar gunung gemora lu org lagi tinggi skala ritcher... hehhe.... apapun alhamdulillah flat aku stabil.. tiada gegaran lansung... walaupun flat disekitarnya kecoh.. piling padu kot..    



Blogger Unknown said on 11:02 AM

Bayam..
Ko sure ke rumah goyang sebab gempa bumi kat Indon..
Err.. bukan sebab ko jatuh katil ke? hehehe..    



» Post a Comment