<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Kegigihan Melampau..

Hmm entahla.. last 2 weeks nie mmg aku gigih yg amat siapkan keje2 yg tertunggak.. Takde masa sangat nak berblog dan membuat rutin2 harian yg lain.. Tension mmg la tension.. Siang wat keje kat ofis.. Malam pulak sambung lagi kat umah.. Hehe dah lama dah aku tak gigih camnie..

Pasal keje nie aku tak la tension sangat.. Cuma yg aku kurang berpuas hati ialah walaupun aku dah all out wat keje.. still kena pressure (marah) ngan bos kat ofis.. Mmg la moral down kalau camnie.. Tak reti dah aku nak jawab apa.. Cam kalau kat x-company aku dulu boss slalu paham pasal selalunya diapun stay back ngan kitaorg walaupun dia x buat apa2 sangat.. cuma kasi moral support dan belanja itu dan ini (nak bodek pekerja la tu..) so maybe dia bleh paham lagi walaupun kadang2 dia dah over the dete line tapi nak wat camne kan.. kita dah berusaha sehabis baik sampai tak tido2 malam kan.. so dia pun bole give n take.. yg nie main marah je tau dia.. hehehe (cesss)

Baru2 nie perkara camnie la berlaku kat aku... walaupun aku dah pulun bermalam2 dan wat keje kat umah during weekend tapi aku still kena marah cow2 nya hari isnin tu pasal still dah dapat siapkan task.. Sapa tak benggang kan? Kadang2 rasa cam tak di appreciate je keje2 aku siang malam tu.. :) tapi pk2 balik.. aku anggap ni sebagai cabaran jer dan wat dek.. Sampai ari tu one of my colleague meluahkan perasaan kat aku.. Katanya skang dia dah malas nak stay back n wat keje kat rumah.. REASONNYA : dia keje teruk2 pun still kena marah.. tak siap pun kena marah jugak kan.. so katanya baik dia lek2 je keje... END UP dia.. Kena marah jugak.. hehehe.. Bagi aku.. NO KOMEN..

Aku cuba nak buat yang terbaik.. Pasal aku fikir nie pun ada menyumbang dan mengasah balik skil2 programming yg dah lama aku tingalkan dulu.. Lagipun makin lama mmg makin besar dah tanggungjawab kita kan.. So pasal la lately ni bz skit.. masuk keje dah la awal (hari ini dlm sejarah kalu kat VS dulu..) balik pun lambat... kadang2 rasa cam dah tak larat dah badan...

OK la.. cukup la aku merapu... Actually pagi tadi aku nak cite pasal CHELSEA menang Champs League smlm.. tadi pasal bz sangat takde masa den nak menulis.. nak tulis skrg rasa cam dah basi...

ANYWAYS.. congrats Chelsea...

p/s; suka tgh kesungguhan dan kegigihan player2 Chelsea dalam memburu gol kemenangan mrk.. :)

Chow.. Nak balik umah dah.. Ponat den!...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Blogger salman ® said on 9:35 AM

letih letih kerja..balik rumah ada pengubat duka..:). dulu balik² ada muka ciklee lagi...eheheh    



Blogger EnCikLi said on 9:43 AM

muka hemsem tak per..    



Blogger Unknown said on 10:17 AM

dah ada anak nnt, lagi sakan nak balik cepat ...hehee...    



Blogger bayam said on 12:04 PM

hehehe sian pengubat duka aku hari2 tgu abang dia balik lewat.. :)    



» Post a Comment