<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Malangnya Oh Nasibku...

Semalam angin romours bertiup kencang di kompeni baru aku ini.. Kompeni aku nak retrench orang.. Hampir separuh yang akan dibuang.. Ini kerana salah satu peraturan dari Bank Negara yang membuatkan kami akan kehilangan hampir seluruh projek dari salah sebuah bank terkemuka di negara ini...

Semalam aku balik awal... 4 orang member aku dah dapat surat.. Sampai 30 hb ni saja.. Dengar nya department aku akan ada 4 orang lagi yang akan dapat surat hari ini.. Kebarangkalian aku untuk dapat surat tu amatlah tinggi.. Pasal aku antara orang yang baru.. Confirm pun belum lagi... Dengar kata semua yang dalam probation akan kena... So sekarang ni aku hanya tunggu boss aku sampai dan panggil aku ke dalam bilik... Hati kecil aku dah kata aku akan kena...

Apalah malang nya nasibku.. hehehe baru je tukar keje dah nak kena benti la pulak... Takpe.. Rezeki ada di mana-mana asalkan kita rajin berusaha ye dak...

Wish me luck...

p/s: Lepas kena panggil ngan boss aku kang insya allah aku akan update lagi di blog ini... hehehehe
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Blogger isman said on 9:28 AM

sian awak ... tkpe mlm ni kita melantak puas2!    



Blogger bayam said on 9:41 AM

hehehe malam ni kira celebrate aku nya skali la.. kui!    



Blogger salman ® said on 10:51 AM

perkhh..besarnya dugaan.
wish u luck la bayam. harap² boss nampak potensi ko    



Blogger bayam said on 12:01 PM

hehehe mana pulak boss aku nie... tak masuk2 lagi    



Blogger Unknown said on 12:39 PM

good luck bro ....    



Anonymous Anonymous said on 2:43 PM

gud luck mate ..wfq    



» Post a Comment