<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Malas & Sukan

Kenapa kita selalu malas nak kerja ekk? Heran jugak aku... Ari ni aku masuk keje lepas lunch.. Rasa penat dan letih nak masuk pagi.. Lagipun aku rasa kurang sihat lately nie.. suppose aku kena MC tapi memandangkan banyak kerja yang perlu aku catch up aku gagahkan jua ke ofis walaupun half day jer.. Tapi tak bermaksud aku lepak2 je kat umah.. Pagi tadi sempat la jugak aku membaca dan menelaah di rumah pasal kerja aku.. Rasa lebih masuk kalau baca di rumah.. Iya la.. tiada gangguan.. senyap jer.. memang best la kalau nak membaca... Ishh aku nak propose la kat boss aku spy aku leh keja secarta virtual je la.. hehehe (* hagham.. nnt asyik layan DVD)

Tgh hari tadi layan en sgarul dan ajib lunch kat area masjid uniten.. Makan tak ingat nya.. maklum la pagi tadi tak makan breakfast.. Tadi sib baik baca blog mie.. kalau idak mau aku lupa malam ni ada sessi badminton.. Ishh tak saba lak rasanya nak berpeluh mlm ni.. Pasal last week tak ada sessi badminton.. Hopefully jumaat ni ada la main futsal.. Aku walau camne penat pun mesti akan join gak kalau bab main2 nie.. Ntahla kenapa.. mungkin pasal bleh release tension sambil mengeluarkan peluh kot.. Dan boleh juga berjumpa dan berbual2 dengan member2 yang lain...

Dulu bleh kata hari2 aku bersukan.. Bebudak ni main badminton hari selasa dan khamis.. aku lak join geng2 kelana jaya main hari rabu.. dan jumaat lak main futsal.. perghhh best je masa tu.. hari2 bersukan.. heheh kui! (*tapi tak kurus2 gak.. hehehe)

Dulu masa sen bujang dan azam ada pun best gak.. Selalu main skuash.. Cikli pun slalu join (walaupun ada agenda lain).. Then lepas tu lepak makan2.. Miss Azam a lot.. Dulu dia slalu singgah kelaput whenever dia lambat balik keje.. So kalau tak main pun just lepak sama dan makan2 hehehe.. Sebelum layan skuash, memula dulu gila apit layan tenis.. Siap beli raket lagi si sen tu.. hehe last2 bila dah layan skuash rasa best la pulak main skuash dan terus tinggalkan sukan tenis nie.. Skang ni dah berabuk dah raket2 skuash dan tenis kat umah tu..

Eh baru teringat.. 2 raket skuash Huang (x-boss aku) ada kat aku... Gulp! lupa la plak.. takpe la kira burn je la.. dia pun banyak lagi raket lain... Hehehe.. ari ni banyak lak tercerita pasal sukan...

Chow!
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Anonymous Anonymous said on 4:19 PM

oit..reket squash aku ko buat apa daa?
buat pukul lalat ke?    



Anonymous Anonymous said on 8:28 AM

hello,
saya ingin membeli raket skuash, mcmana nak pilih raket skuash yg betul? saya difahamkan pemilihan raket ini berdasarkan kepada beberapa faktor, utk beginner or pro dll.. harap awak dapat memberikan sedikit sebanyak advice, thanks..    



» Post a Comment