<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Paintball, bolasepak dan LPT

Sabtu lepas, compeni aku wat anniversary kat Sunway Extreme Park.. Seronok gak la dapat kenal2 ngan staf2 yang lain.. Tapi yg bestnya ialah bab main Paintball. Aku baru 1st time main game nie.. Memang menarik.. Mission dia senang jer.. amik 2 bendera team kita dan bawa pulang ke base. Sblm tu kita kena tembak dulu 2 botol kat area lawan. Sapa bawa pulang 2 bendera nie team dia akan menang.. Game ni memerlukan kerjasama dan strategi yang betul.. Yg bestnya team aku menang pertandingan nie.. Cool beb. Yang tak tahan nya ialah kos nak main benda nie.. memang mahal.. sib baik FOC jer pasal company bayar.. K nnt ada masa aku cite lagi pasal permainan paintball nie.. Tam aku gak jadi naib juara Futsal.. (not bad huh)..

Lepas je anniversary aku gigih ke Kuantan utk tengok bola game Pahang lawan Sabah.. tetiba terasa nak g stadium lak ari tu. Tambah pulak geng2 kat kuantan bakar2 aku suh datang.. Kul 6.30 masih lagi kat tol gombak.. Sib baik la ada LPT.. by 8.30 aku dah terpacak kat Stadium Darulmakmur (satu catatan masa peribadi terbaik - Tol Gombak ke Tol Kuantan = 1 Jam 40 minit).. Anyways malam tu memang fun.. Pasal ari tu Pahang menerima piala Liga Super.. Dan yang paling best skali ialah kesempatan berkumpul dengan geng2 tokgajah.com lepas bola tu..

Thanks friends, esp pada sdr Emran kerana sudi belikan tiket utk aku..

p/s: Sejak ada LPT nie perjalanan aku utk balik kampung makin cepat, mudah dan selamat.. thanks pada sesiapa yang bertungkus lumus menjayakan LPT nie..


« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Anonymous Anonymous said on 1:28 PM

bagusnyer penyokong pahang ni......pree2 mai la singgah bukit sekilau....    



Blogger bayam said on 10:48 AM

eh bukan tiap2 kali nengok bola aku singgah sekilau hill ke? :)    



» Post a Comment