<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

what a start...

Dulu aku malas nak tulis2 blog nie... suka baca kawan2 punya blog... Last2 pikir.. baik gak aku tulis blog aku sendri.. untuk catatan dan renungan buat aku sendri...

so aku target utk start Ogos nie.. maka terhasillah blog ini... So aku ucapkan tahniah untuk diri sendri.. kerana telah berjaya menghasilkan blog ini... harap2 aku bleh maintain tulis blog nie .. jangan hangat2 taik ayam dah la...

pada gunx, suhaimi dan salman.. terima kasih kerana blog anda telah berjaya mempengaruhi akan kelahiran blog ini...

back to blog...

Weekend lepas Din dah kuar dari kelaput... So skrg dah tinggal berempat.. Lately environment kat umah dah makin best.. hari2 makan di rumah.. rasa hubungan sesama ahli dah semakin erat.. semalam pun satu rumah bleh lepak kat ttdi minum sampai kul 2.. Teringat kenangan masa mula2 duk kat situ dulu.. memang penuh dengan kenangan indah... thanks to our old Kelaput Crew : Haizrul, Emran, Salman, Rizal...
« Home

» Post a Comment