<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

BMW

Semalam berjaya juga trip kami ke bagan lalang.. Jauh jugak tu.. naik kete pendang smlm.. balik2 je aku terus flat tido... Dah lama jugak tak makan2 camnie ngan member serumah..

bmw? kenapa tajuk ari nie bmw? pasal salah seorang dari member aku dah berjaya pakai bmw 328i, siap ngan rim 17 skali.. Hmm aku serius kagum dan terbakar jugak pasal one thing dia beli bukan pakai duit mak bapak dia.. i means kadang2 orang dari background family yg berada kita tak de la heran sangat kan.. Tapi dia beli guna duit titik peluh dia sendri.. dan dia pun keje makan gaji cam aku gak.. bukannya businessman.. tu yang aku suspect sangat kat dia.. hehehe. Lawa kete dia walaupun dia beli second hand..

Aku? hmm aku setakat dapat pakai CBB ni pun dah ok.. banyak lagi perancangan dalam kepala aku nie.. cuma ia terhad dengan $$$ yang ada jer.. hehe kalau tetiba menang sejuta cam Samerin dulu tu.. senang la skit ye dak.. hehe

cakap pasal bmw nie, kawan aku haizrul pun berazam/target untuk memiliki bmw sblm umur dia 30.. good luck mate.. nnt dah beli.. jgn lupa kasi aku test drive ekk

chao!
« Home | Next »
| Next »
| Next »

Blogger Aqil Dot Com said on 11:10 AM

aiks? baru first time naik??? dah setengah tahun mamat tuh pakai kete tuh... roomate sendiri pulak??    



Blogger bayam said on 10:52 AM

Dia merahsiakannya dariku.. :)    



Blogger Unknown said on 10:49 AM

best wooo kete pendang ...
maley bawa sampai salah parking rumah
orang .... hehehheh !!    



» Post a Comment