<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Perasaan saya pada awal pagi semalam...

Gol... gua bersorak girang dalam hati... Bising2 nnt bangun pulak anak dara aku sorang tu... Essien did it again... Pastu cam biasa Barca control game. Hati gua kurang riang sedikit, selalu kalau Chelsea lead ni lain macam sikit...

Satu demi satu kebangapan Drogba, Anelka dan Referee berlaku.. Gua dah syak sesuatu, selalu kalau camnie mmg petanda nak kalah, tapi dalam hati gua buat2 girang sambil melagukan lagu La La La ala Meet Uncle Hussien.

Skali ref buat kelakar lagi.. Cilakak Anelka, apsal lu tak tahan bola tu dan score je.. Sian si Abidal jadi mangsa lakonan dia.. Hati gua lega sedikit, tapi masih berdebar2 lagi... Lepas tu Chelsea dapat a few chance lagi sambil Barcelona seperti biasa dengan posession dia tanpa ada satu pun attempt on goal...Sambil2 itu, gua dah berangan2 sedang naik kapal terbang ringan melihat keindahan gunung pinatubo di Filipina...

Tit Tit, sms masuk, nanti kita jumpa di Rome.. Wah gila kondifen je mamat yg anta sms kat gua tu.. Perlawanan berbaki 5 minit lagi.. Gua berharap supaya Ref meniupkan wisel secepat mungkin... Injury time... Ada beberapa lagi insiden kebebalan referee. Gua sudah malas nak ambil port.

Tinggal 1 minit setangah lagi.. Skali Essien miss kick untuk clear bola.. lorongan kepada iniesta dan GOLLL.... memang gua rasa amat tak best waktu tu.. tinggal 25 saat untuk cari gol kedua.. harapan agak tipis... Mau saja gua karate televisyen nipis gua time tu...

Empat minit kemudian wisel penamat di bunyikan.. Bertalu2 SMS masuk.. cilakak tadi tak mau pulak SMS... Perasaan gua waktu tu bercampur baur.. Geram pun ada kecewa pun ada.. Tapi biasa la kan bolasepak.. Gua masih boleh terima lagi... Drogba ngan Anelka pun satu bahlol, dah tak boleh nak score gol pastu nak marah2 Ref,apa kess? Drogba paling marah sampai nak makan ref tu dia punya protes.. Gua pun rasa cam nak protes, mau saja gua EL dua minggu sebagai tanda protes gua.

Kalah tu gua takde hal sangat. Pembakaran2 kata2 nista tu gua boleh handle lagi. Tapi bab nak cari duit untuk tiket penerbangan pergi balik ke Filipina tahun depan tu mmg gua tengah stress sekarang nie.. Cilakak!...

Tit Tit "Welcome to Philippines.." sms masuk dari rival gua... Gua buat2 tidur walaupun mata sukar untuk di pejamkan...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Blogger Suhaimi said on 1:30 PM

wa simpati bro... kalau wa sokong chelsea pun wa akan hangin ngan ref.. dan gol iniesta tu betul2 bunuh wa..    



» Post a Comment