<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Hari ini saya EMO!

Pagi tadi gatal2 tungkit mahu cuba "Jalan lain ke Ofis" (macam nama cerekarama plak) pasal keluar rumah agak awal tadi. Destinasi di tuju, NKVE dan SPRINT highway... Cilakak ini jalan, dari tol damansara dah jem. Ok fine pasal gua layan rempit so selamba je celah sana celah sini..

Lepas je Tropiciana City tgk jalan jem x hengat dunia, motor nak celah pun sakit, ikut belah kanan ingat nak tapau celah ikut simpang Sek 17 dekat SHELL tu, skali wa usha kereta cam dah park pastu ramai orang dah lepak kat luar kereta isap rokok layan feel.. Ferr terus wa kasi pusing dan masuk ikut Sek17.

Lama jugak gua pikir atas moto akan apakah kejadian alam yg membuatkan perkara ni berlaku, kemudian baru wa teringat LTDL gamaknya pasal smlm wa ternampak sign cakap ada LTDL arini so jalan tutup...

Cilakak lu LTDL, tak boleh ke lu orang buat Le Tour De Belenggu ke? Le Tour De Kg Awah ke? yg buat kat tgh2 jalan gua nak pegi ofis apa cerita?? Sudahnya gua lak kena Le Tour De Damansara, Bangsar dan KL ikut jalan ntah mana2 yg ku rasakan x jem dan pantas.. Seluruh pengalaman tentang lorong2 hitan dan segenap depan rumah orang wa lalui dan akhirnya selamat jugak sampai ke ofis gua.

Ini cerita EMO no 2. Sampai2 je kat ofis, network plak problem, ingat aku je yg kena, last2 ada jugak kawan2 yg join the club.. Cilakak Service Desk, yg ko sukak2 kasi ON itu DHCP apa pasal???

Itulah kisah EMO saya pada hari ini. SEKIAN.
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

» Post a Comment