<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Kenangan

Pangggg... berpinar kepala aku kena lempang pagi tu...
Sekolah bukak hari khamis.. ptg jumaat tu aku dah balik Temer hehehe..
Pelik lak membe2 kat kg tanya apsal cepat beno baliknya...
Padahal, aku kena panggil En Manaf mengadap pengetua sekolah.. hehehe...

Tamparan GPK HEM tu menyedarkan ku dari lamunan dan stado (*pinj ayat man) bersungguh2 sampai la ke SPM.. Alhamdulillah aku mendapat keputusan yg membanggakan TI dan aku juga.. At least utk tahun 1994 namaku terpahat di sejarah SMT Kuantan...

Terima kasih kepada cikgu2 yg pernah mendidik aku selama ini.. Kepada yg telah pergi semoga rohnya di cucuri rahmat dan keredaan NYA

Cikgu Ismail Sobri - tq coz mengenalkan alam CHESS dalam hidupku
Cikgu Christine - mendorong minat muzikku.. *lawa cikgu nie hehehe
Cikgu Fauziah - pelempangmu tidak mungkin ku lupai.. terus menjadikan aku cerdik MATEMATIK...
Cikgu Muin - meneruskan kesinambungan alam CATUR dalam hidupku..
Cikgu PS - tq coz memahami aku yg buta seni ini.. *x pernah anta lukisan utk PS
Cikgu Alwi - thanks pasal mengkantoikan AKU.. kalau idak mau asyik FLY je aku..
Cikgu Amin - tq kejutkan SUBUH pagi2 and jadi sparing parner masa main bola
Cikgu Zahariah - guru kelas tersayang.. tq coz always believe in me walaupun masa aku menipu malas nak masuk lab.. hahahaha
Cikgu Manaf - wak lu la.. suka2 je nak belasah orang...!!! Grrrr
Cikgu Phua - EA rules but u owe me KFC bcoz of my SPDM
Cikgu Edwiah - Mentor tersayang..
Cikgu Shamsul - cikgu baik hati..
Cikgu Johari - skill bercakap ngan pokok lu mmg gua kagumi hehehe
Cikgu-cikgu KMKN - thanks pasal sudi melayan karenah esp masa kat dalam bilik guru
Pensyarah2 UUM - tq for all ur guidance and ilmu2 berguna

ps: ada nama guru2 yg aku dah lupa tetapi aku tdiak akan lupa nasihat dan pengajaran yang aku dapat dalam menjadikan aku insan seperti sekarang..

dan juga kepada cikgu2 tak rasmi aku iaitu kawan2 aku yang sentiasa mengajarku tentang erti kehidupan...

Terima kasih cikgu-cikgu semua...

SELAMAT HARI GURU...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

» Post a Comment