<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Pindah?

Teruja pulak baca kisah Wohlee nak pindah rumah... Teringat plak rumah aku yg nampaknya macam dah siap tapi stil tak dapat2 lagi CF nya.. Sebnarnya elok gak lambat bleh pindah ke rumah baru nie pasal budget masih ntah ke mana lagi.. Nak buat grill lagi, buat wiring dsb.. tanya pengalaman2 kawan2 yg masuk rumah baru bleh tahan gak makan dalam dia nya costing.

Cerita pasal pindah, sebnarnya hati ada sikit berbelah bagi nak pindah nie, puncanya environment skang kat tempat aku stay mmg best.. keakraban ngan jiran2 mmg dah tahap superb.. aku pun suspecta ngan semangat diaorg.. ramai dah tau aku dah beli rumah kat Tainia tu, diaorg semua sibuk racun aku suh sewakan umah sana and stay sini.. Hehe tak praktikal langsung idea tu.. penat2 aku beli umah nak kasi orang duduk plak.. pastu nak bayar lak sewa kat orang lagi.. nasib baik la jarak dia tak jauh mana, so stakat nak jumpa and lepak balik tak jadi masalah.. aku tengok pun seblom2 ni, mana2 geng yg rapat, walaupun dah pindah, tapi hubungan tu stay masih ada, sekali skala diaorg dtg gak bertanya khabar.. Kalau ada event2 bosa, kitaorg still jemput diaorg lagi.. Itu yang kami mahu.. silaturrahim sentiasa terjalin.. Insya Allah, kalau ada sapa2 yg nak jual rumah kat carmila tu akan ku gagahi untuk membelinya di kemudian hari.. bukan apa, masjid pun insya allah sebrang rumah je nanti..

Walau bagaimanapun keadaannya, tidak lama lagi mereka akan kehilangan seorang AJK Sukan dan Kebudayaan yang amat berdedikasi ini.. Kekekeke
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Blogger salman ® said on 8:49 AM

patut gi rumah gunx itu hari pakai baju batik. kebudayaan gituuu..ehehe    



Blogger EnCikLi said on 8:21 AM

halamak...ada orang nak pindah umah gak...ni leh buat bisnes lori    



Anonymous Anonymous said on 3:18 PM

ntah2 ekau ni jiran aku nanti... aku pun tunggu CF le ni aritu aku teon dia akata tunggu Lift ngan Syabas aproval...ampeh tul..    



Blogger bayam said on 9:23 PM

alamak ye ke? aku dgr cable lif kena curi.. tu yg lambat dpt CF tu hehehe    



Blogger rafza said on 7:10 PM

Nanti house warming.. jemputlah lagi.    



» Post a Comment