<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Environment Keje & Anda...

Memang la environment keje kite mempengaruhi kita. Tak banyak, sikit pun dia akan beri kesan kepada kita. Cthnya kat company aku skang. Lepas bebudak ni dapat 'love letter' utk berehat, semua orang dah makin malas jadinya. Yang terlibat tu memang la kan tapi yang tinggal tu termasuk aku dah terikut2 dengan suasana rileks skang nie.

Hari ni adalah hari terakhir bagi mereka. So diaorang datang amik cek dan bersuka ria je la tadi. Amik2 gambar la, makan2 la dan cabut balik. So aku yang sepatutnya kena keje pun dah macam tak keje ari nie. Lunch tadi kitaorg pegi makan kat Sungei Wang.

Then balik tu aku kena handle hand over diaorang. So semua keje2 yang diaorg buat sblm nie aku kena tau la apa dia dan kat mana lokasi dia (selain dari yg di save kat server la). Then lepas tu lebih kepada sessi beramah mesra dan berborak2..

Entahlah.. lepas nie kat level aku cuma akan tinggal 4 orang jer.. hehehe gile sikit.. Floor dah la besar.. Cuma next month kami dah nak pindah la.. Aku kalau takde aral, aku pun akan pindah jugak.. Bukan setakat pindah ke ofis baru.. tapi terus pindah ke kompeni baru..

So to all my new friends tu.. harap2 dapat la kegembiraan baru bila bekerja di tempoat baru nanti.. All the best! Chao!

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

» Post a Comment