<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Sweet Memory : 10 tahun KUNER @ KMKN


Hmm tadi bersembang ngan mie and sgarul.. Banyak la mengarut itu ini sampai la ke tajuk ini.. Sembang pasal KUNER dan realize dah 10 aku dan rakan2 meninggalkan KUNER yg tercinta..

So hari ni aku nak dedicate khas buat kawan2 KMKN batch 95/96, guru2 dan senior2 yang menjadikan kenangan di KMKN sesuatu yang amat beharga..

Amazing... Walau dah 10 tahun tapi mostly kita semua still in touch.. Termasuk la ngan minik aku skali .. Hahaha..

To Azam, Suhaimi, Rosli, Salman, Shahrul, Tajul dan ramai lagi yang tak larat aku nak taip semua.. Walaupun di mana jua anda berada, contohnya Azhar @ Yat yang dah lari ke Thailand, Syed Nasir yang berada di Uganda, Shukri yang dah pandai cakap Kelate.. hahahaha... Thanks for everything.. Ur friendship, ur motivation, nasihat, kutukan dan pelbagai la..

Juga kepada batch2 wanita yang masing2 kebanyakannya dah menjadi ibu dan kepada mereka2 yang masih bujang.. Jangan lupa kepada saya bila nak bernikah nanti..

Sob sob..rasa sedih terharu dan gembira pulak..

Tenkiu bebeh.. Anda semua masih di hatiku...

p/s: kalau nak senaraikan semua kenangan2 manis/pahit mmg tak cukup ruang nak tulis.. :) nanti mana2 yg aku ingat aku nak tulis sini kalau aku rajin... Hehehe

Chow
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Blogger salman ® said on 3:26 PM

kuala nerang..kuala nerang
menyinari hidupku
kolej yg penuh dengan seranggaaaaaa

- slimer rulezz..yezzzzaaa -    



Blogger EnCikLi said on 9:40 AM

jom la buat re-union 10 tahun    



Anonymous Anonymous said on 4:17 PM

cool, terharu melihat nama aku :P....kenangn memang tak dilupa....dikejar oleh Pak Nan, sembunyi dalam almari....:P    



» Post a Comment