<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Sukan untuk semua

Hmm sekarang ni dah start main tennis balik.. Geng2 ofis tengah semangat main tennis skrang nie.. Layan main kat titiwangsa.. Dah lama siut x main.. Bebaru ni main siap kuar gelanggang lagi aku hayun.. hehehe jenuh aku jadi ball picker sampai ke court seblah..

Wiken baru nie pergi ke Kelaput and amik balik raket tennis aku.. Cheh grip siap dah nak reput dah.. Hehehe.. Malam esok kul 9 main lagi kat Titiwangsa.. Hmm best2.. At least bleh peluh2 and paling seronok boleh buat provokasi..

Kat area rumah aku pun makin menarik sekarang.. Diaorang petang2 dah start main takraw.. Hmm aku dah start join esp time weekend.. Walaupun x pandai tapi hantam saja.. Janji fun.. Kalau azam ada mmg dia suka takraw2 nie.. Then bebaru ni diaorg tong2 duit beli meja ping pong plak.. Hmm lagi la aku suka.. Terus tunjuk skill top spin aku hehehe..

Makin meriah nampaknya apartment Carmila nie.. Alhamdulillah surau dia pun hidup.. Selalu je ada ceramah and xtvt going on.. Insya Allah diaorg tgh nak plan utk sambutan Maulidur Rasul.. Aku pun skang dah start join ngan orang2 kuat kat situ..

Cuma aku malas skit bukan apa, pasal aku nyewa je kat situ and insya allah bila Tainia siap nnt aku akan berpindah kuar.. Tapi bila dah start jadi camnie rasa sayang lak nak tinggalkan area nie.. Even jiran seblah rumah aku dah siap offer tuan rumah (tuan rumah kami sama, owner ni beli 2 biji rumah skali) aku nak beli lot tu..

Hmm act i memang suka duk situ.. Blok dia pun skit je (3 blok) and low rise.. Then geng2 situ kira ngam gak la.. hehe.. Then yg paling aku suka kalau xtvt2 bersukan ni aktif.. Hehehe.. Hmmm nak beli ke idak Carmila ni dari mak tiri aku.. hehehehe

* p/s: mak tiri = tuan rumah aku yg baik hati tu.. hehehehe
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Blogger salman ® said on 8:22 AM

sosialis nyeh dier itu...    



Blogger EnCikLi said on 12:31 PM

Institut Sosial Malaysia    



» Post a Comment