<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Sedih... di pagi2 buta...

3.31 a.m. Tetiba je datang mood sedih masa nak tido tadi... Ari nie sibuk mengecat dan mengemas rumah... So tadi dalam kul 3 pagi baru abis.. then baru je nak lelap mata tetiba teringat kat arwah mak..

Tetiba terimbas kenangan pahit dan manis dengan arwah dulu.. Kemudian terasa sedih kerana tak sempat dia bersama-sama meraikan hari bahagia aku yang bakal menjelang tiba nanti.. Arwah sebelum pergi sempat pesan kat abah aku supaya dapat uruskan hal aku ni sekiranya dia tiada nanti.. Ngan abang aku pun dia pesan supaya tolong yang mana mampu bila sampai masa aku nie.. Hmmm terharu aku.. Masa abah aku cakap benda ni kat aku mmg tak dapat aku tahan perasaan sedih dan terharu masa tu...

Ntah la kenapa je tetiba je teringat kat arwah tadi.. Memang sendu sekejap.. Meleleh la jugak air mata tadi.. Walau bagaimana pun aku terima ketentuan Ilahi.. Cuma biasa la kita manusia bila orang dah tiada baru la rasa kehilangan... So kepada yang masih mempunyai kedua2 ibu bapa.. hargailah mereka dan jaga lah hati mereka sementara mereka masih hidup nie..

Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh ibu ku...

Ok.. dah ok dah.. nak sambung tido balik...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Blogger salman ® said on 10:47 AM

lek bro. kuatkan semangat. aku dulu camtu gak. mak n adik beradik je yg meriahkan suasana. nnt dah kawin..adala pengubat duka.    



Blogger Sharulnizam Mohamed Yusof said on 3:33 PM

gulp!
sedihnya mate...
sabar lah yee...    



Anonymous Anonymous said on 2:32 AM

sabar bro...aku kan ada hehehe...
seriously kalau ko asyik teringat arwah elok la gi baca yassin and doa byk2. Tenang arwah dapat doa anak2.

-azam-    



» Post a Comment