<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7832147\x26blogName\x3dAn+ordinary+life+of+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayerm.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayerm.blogspot.com/\x26vt\x3d-8533331464891771839', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Cuti cuti Malaysia

Hmm lama benar tak update blog aku. Busy? kononnya la.. padahal bukan bz mana sangat pun.. Siap ari ni bleh ulau ke BTS layan cikenz Hartz smp Asar apa ke halnya kan..

Last weekend layan pergi PD ikut famili day minik.. OK la, stay dekat Marina World PD.. Hampeh jugak sebenarnya tempat tu.. Tapi kira OK la ngan harganya.. Minik aku jadi organizer sebnarnya, so bz la jugak dia.. aku yg takde kene mengena ni pun duk bz tolong carik hadiah, angkut2 barang and so on..

Malam tu pergi la pusing Tiara Beach Resort, cam best jugak tmpt dia tapi jauh ya amatz.. Di hujung dunia katanya.. Takpela, nnt ada bajet wa pergi holdiay sana plak..

Minggu depan insya allah, kawe nok kelik kelate plok.. Hehehe.. Pergi balik kg minik la plak layan nasi kerabu, keropok and etc.. Hmm sapa nak kirim barang Rantau Panjang sila antarkan SMS kepada saya.. hehehe..

Chow.. Nak sambung kerja katanya...

p/s: CT dah nak kawin.. katanya bakal wedding of the year.. tapi saya rasa ada satu weedding ni akan jadi wedding of the decade bagi saya... tarikh dia pun dekat2 sama ngan ct.. tunggu.. kepada sahabat saya itu, selamat berkahwin.. insya allah ku pasti akan pergi ke kenduri mu, walaupun sekiranya ku mendapat jemputan VVIP dari siti utk function di KLCC ittew nanti..
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

Blogger Suhaimi said on 6:35 PM

adakah dia juga kawan saya?    



Blogger bayam said on 12:19 PM

ya semestinya.. dia sudah pun mengumumkannya secara rasmi tadi.. hehe    



» Post a Comment